Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

Контакти гарячих ліній щодо психологічної підтримки населення під час воєнного стану

доступні за посиланням.

Важливо!

З 1 січня 2023 року змінена вартість харчування у дитсадках. Із детальною інформацією можна ознайомитись за посиланням.

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
2
Статті
217
Веб-посилання
7
Перегляди статей
103076

На сайті 6 гостей та відсутні користувачі

  • 2.jpg
  • 8765678.jpg
  • 32345656.jpg
  • 70306040.jpg
  • 80207030.jpg
  • 90108020.jpg
  • 864565434.jpg
  • 988654678.jpg
  • 5789876545.jpg
  • 23232323232.jpg
  • 98536589359.jpg

Онлайн засідання міської професійної спільноти вихователів ЗДО за освітнім напрямом «Гра дитини»

16.11.2021р. відбулося онлайн засідання міської професійної спільноти вихователів ЗДО за освітнім напрямом «Гра дитини».

Все наше життя - гра! Гра ніколи не йде із нашого життя, вона просто дорослішає разом з нами. У Базовому компоненті дошкільної освіти грі відведено центральне місце. Саме ігрова компетентність дитини сприяє становленню та розквіту компетентностей пізнання та взаємодії зі світом.

Модератор професійної спільноти вихователів, вихователь-методист ЗДО 40, Олена Новосад, звернула увагу слухачів, на те, що гра сприяє цілісності особистісного розвитку, як зазначено у БКДО, об’єднуючи мотиваційні, інтелектуальні та вольові зусилля дошкільників.

Консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників, Лариса Лукашук, акцентувала увагу вихователів, що гра – це провідний вид діяльності, вона сприяє соціалізації дошкільників, адже, граючись діти пізнають навколишній світ.

За словами вихователя-методиста ЗДО №2, Алли Новосад, потрібно звернути увагу ще на один важливий момент: нинішні діти відрізняються від попередніх поколінь, тож у них свої ігри, вони віддають перевагу квестам, іграм-подорожам, трансформерам, телефонам, планшетам та різним гаджетам. Це не завжди корисно. Тому необхідно направити дітей на такі ігри, які корисні і для здоров’я дітей, і для їх розвитку. Алла Павлівна поділилася досвідом роботи використання ігор сучасного формату, зокрема гри «Твістер» та її цікавих варіацій. Учасники переглянули відеоролик цієї спортивної, рухливої, «напольної» гри, яку придумав Hasbro Games і вона стала відомою в усьому світі.

«Твістер» - це не тільки сучасна та весела гра, рухлива та розважальна, а пізнавальна та інтелектуальна, цікава та багатоваріативна. Отож, грайте разом з нами!

Лариса Лукашук,

консультант КУ «ЦПРПП» Рівненської міської ради

Семінарське практичне заняття «Методичні аспекти упровадження сталого розвитку для дітей передшкільного віку»

31.10.2018 пройшло семінарське практичне заняття «Методичні аспекти упровадження сталого розвитку для дітей передшкільного віку». У першій частині розглядалися теоретичні засади сталого розвитку та педагогіки емпауерменту, мотивації і натхнення до дії. У процесі заняття учасники мали змогу творчо попрацювати над доповненням тематичного циклу навчального курсу, розробленням структурної моделі сценарію проживання тематичного дня та структури інтегрованого заняття для сталого розвитку й відповідності його основним принципам проведення. Про особливості упровадження сталого розвитку з досвіду роботи розповіли вихователі О.Квач та Т.Кашпурова. Вони наголосили на творчо допрацьованих проектах, які сприяють формуванню навичок ресурсозбереження, ефективного спілкування та гармонійних стосунків з довкіллям. У практичній частині під час узагальнюючого інтегрованого заняття за проектом та акції «Бережемо енергію навколо нас» свою майстерність демонстрували педагоги І.Мельничук та А.Ткачук, вихователі групи №12 (дітей 6-ого р. ж.).

Заняття-гра для педагогів «Вихователь – людина двох професій: педагог та актор»

 

Упровадження навчального курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» в практику роботи ДНЗ

«Зараз, коли ми навчилися літати в повітрі як птахи, плавати у воді - як риби, нам не вистачає тільки одного: навчитися жити на Землі як люди.»

Б. Шоу

Цими словами можна пояснити значимість науково-практичного семінару з питання «Упровадження навчального курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» в практику роботи ДНЗ. Методичний супровід» для вихователів-методистів м. Рівного, який відбувся 26.01.2017 року на базі нашого ДНЗ.

Зверніть увагу! Сталий розвиток – це базова концепція ХХІ століття, спрямована на відмову від споживацької стратегії людства та перехід до гармонійного співіснування людини з довкіллям на тлі економічного зростання.

Навчальний курс «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку» - це розвиток і формування у дітей навичок ресурсозбереження, ефективного спілкування та гармонійних стосунків з оточуючими.

У теоретичній частині науково-практичного семінару І.Олійник, доцент кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти РОІППО, розповіла про теоретичні засади сталого розвитку та педагогіку емпауерменту, як про мотивацію і натхнення до дії.

Зверніть увагу! Освітня стратегія і тактика в інтересах сталого розвитку реалізується на засадах одного з напрямів гуманістичної педагогіки – педагогіки емпауерменту (з англ. empowerment – надання людині мотивації й натхнення до дії).

Також, Ю.Віннічук, вихователь-методист ДНЗ №2, презентувала власний досвід щодо форм методичної роботи з педагогами зі сталого розвитку.

Про деталі практичної діяльності у даному напрямку розповіла в своєму виступі-коментарі з досвіду роботи Т.Кашпурова, вихователь. Вона наголосила на новостворених проектах з «сімейної економіки».

У процесі методичного пленеру учасники семінару мали змогу творчо попрацювати над доповненням тематичного циклу навчального курсу, розробленням структурної моделі сценарію проживання тематичного дня та структури інтегрованого заняття для сталого розвитку й відповідності його основним принципам проведення.

Уцілому можна сказати, що проведений семінар набув інноваційного змісту, сприяв професійному зростанню усіх його учасників, активізував їх творчий потенціал та надихнув до дій: упровадження навчального курсу «Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку».