Орієнтовний розподіл організованої навчально-розвивальної діяльності на тиждень
Розподіл занять на тиждень за програмою розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі»
(3-ій рік життя)
1.Інтегроване заняття з пріоритетом пізнавального розвитку («Ознайомлення з довкіллям»);
2.Сенсорний розвиток;
3.Конструювання;
4.Розвиток мовлення;
5.Художня література;
6.Підсумкове інтегроване заняття за темою тижня;
7.Образотворча діяльність;
8.Музична діяльність;
9.Фізкультура.
Розподіл занять на тиждень за програмою розвитку дитини
від народження до шести років «Я у Світі» (4-5-ий роки життя)
1.Інтегроване заняття з пріоритетом пізнавального розвитку («Ознайомлення із соціумом та власним Я»/ «Ознайомлення із природним довкіллям»);
2.Логіко-математичний розвиток;
3.Заняття з мовленнєвого розвитку (розвиток мовлення + художня література);
4.Образотворча діяльність (малювання);
5.Образотворча діяльність ( аплікація/ ліплення/ конструювання);
6.Підсумкове інтегроване заняття за темою тижня;
7.Музична діяльність;
8.Фізкультура.
Організація спільної діяльності вихователя з дітьми
за освітньою програмою «Впевнений старт» (6-ий рік життя)
1.Інтегроване заняття з пізнавально-дослідницької діяльності (у світі людей, предметів, природи);
2.Інтегроване заняття з пізнавально-дослідницької та художньо - естетичної діяльності (елементарні математичні уявлення + конструювання);
3.Інтегроване заняття з мовленнєвої та художньо -естетичної діяльності (розвиток мовлення + художня література);
4.Заняття з малювання (художньо - естетична діяльність);
5.Заняття з художньо - естетичної діяльності (ліплення/аплікація);
6.Заняття з мовленнєвої діяльності (грамота);
7.Підсумкове інтегроване заняття за темою тижня;
8.Заняття з музики (художньо - естетична діяльність);
9.Заняття з фізкультури (здоров’язберігальна, рухова діяльність).
Окрім того:
- Корекційно-розвивальні заняття з практичним психологом;
- Театралізована діяльність;
- Продуктивна праця (художня, господарсько-побутова, у природі);
- Розваги;
- Ігрова діяльність;
- Самостійна діяльність (ігрова, робота в розвивальних центрах, спілкування, художня діяльність, продуктивна праця);
- Міні-заняття, спостереження, індивідуальна робота;
- Гурткова робота.