Орієнтовна організація життєдіяльності дітей в ЗДО №2
№ | Режимні моменти | Тривалість, год (ранній-старший дошкільний вік) |
---|---|---|
1. | Ранкова зустріч дітей (їх огляд ізольовано від інших груп, температурний скринінг. Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами, обробка рук антисептиком). Ранкова гімнастика. Ігри, спілкування. Індивідуальна робота з дітьми. Самостійна пізнавальна та комунікативна діяльність дітей. Міні-заняття | 07:30–08:30 |
2. | Самообслуговування та гігієнічні процедури. Підготовка до сніданку, сніданок (індивідуальна робота з дітьми) | 08:20–08:50 |
3. | Підготовка до організованої навчально-пізнавальної діяльності дітей в розвивальних центрах, ігри. Робота практичного психолога | 08:50–09:00 |
4. | Організована навчально-пізнавальна діяльність (групові, підгрупові, індивідуально-групові, індивідуальні заняття) | 09:00–10:15 |
5. | Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами, прогулянка (самостійна пізнавальна, комунікативна та ігрова діяльність дітей, спілкування) усі активності проводяться ізольовано від інших груп. Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами, обробка рук антисептиком. Самообслуговування та гігієнічні процедури | 09:45–12:25 |
6. | Підготовка до обіду, обід (індивідуальна робота з дітьми). Самообслуговування та гігієнічні процедури | 11:50–13:00 |
7. | Підготовка до сну, сон (індивідуальна робота з дітьми) | 12:30–15:00 |
8. | Поступовий підйом дітей, гімнастика пробудження, оздоровчо-профілактичні заходи, загартувальні процедури (індивідуальна робота з дітьми). Спілкування | 15:00–15:30 |
9. | Гурткова робота (підгрупова, індивідуально-групова, індивідуальна). Спілкування, розваги, самостійна пізнавальна, комунікативна та ігрова діяльність | 15:30–16:20 |
10. | Самообслуговування та гігієнічні процедури. Підготовка до підвечірка, підвечірок (індивідуальна робота з дітьми) | 15:50–16:50 |
11. | Підготовка до прогулянки, прогулянка (самостійна пізнавальна, комунікативна та ігрова діяльність, спілкування, індивідуальна робота з дітьми) | 16:30–17:50 |
12. | Повернення додому | 17:50–18:00 |
У загальному:
Тривалість організованої навчально-розвивальної діяльності дітей в першу половину дня: | 30–70 хв. |
Тривалість прогулянок: – І-а прогулянка: – ІІ-а прогулянка: |
3 год. 25 хв. 2 год. 10 хв. 1 год. 20 хв. |
Тривалість денного сну: | 2 год. 30 хв. |
Інтервали між прийняттям їжі: | 3 год. 20 хв. |
Рухова активність: | 5 год. |