Зачекайте, будь ласка!

Cторінка завантажується.

Мапа сайту

Просимо звернути увагу!

Контакти гарячих ліній щодо психологічної підтримки населення під час воєнного стану

доступні за посиланням.

Важливо!

З 1 січня 2023 року змінена вартість харчування у дитсадках. Із детальною інформацією можна ознайомитись за посиланням.

Наше кредо

"Не дитину пристосовуємо до дитячого садка, а дитячий садок до неї."

Наш девіз

"Від педагога-інтелектуала до інтелектуального дошкільника."

Гімн ЗДО №2

Слова Л.В.Шершун, музика С.Маринчук 

 

Якщо ти ще маля,

Але тобі вже два,

У садочок завітай,

Світ із друзями пізнай.

Наш "Пізнайко" любить всіх,

Друг — це твій і мій! 

 

Приспів:

Весело, весело, весело нам всім,

Дитсадок "Пізнайко" — ми радієм в нім!

Ми — розумні, ми — кмітливі, інтелектуали — ми,

Неможливо нас перемогти! 

 

У нас щодня дива трапляються,

Сюрпризи не кінчаються,

Хорошим справам ми вчимось,

Чимало в нас вже нагород,

Бо українець ти і я,

Велика дружня ми сім’я.

Ваша думка

Чи була для вас корисною інформація на сайті?

так - 92.7%
ні - 7.3%

Статистика сайту

Користувачі
2
Статті
217
Веб-посилання
7
Перегляди статей
103076

На сайті 7 гостей та відсутні користувачі

  • 2.jpg
  • 8765678.jpg
  • 32345656.jpg
  • 70306040.jpg
  • 80207030.jpg
  • 90108020.jpg
  • 864565434.jpg
  • 988654678.jpg
  • 5789876545.jpg
  • 23232323232.jpg
  • 98536589359.jpg

Орієнтовна організація життєдіяльності дітей в ЗДО №2

 

Режимні моментиТривалість, год (ранній-старший дошкільний вік)
1. Ранкова зустріч дітей (їх огляд ізольовано від інших груп, температурний скринінг. Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами, обробка рук антисептиком). Ранкова гімнастика. Ігри, спілкування. Індивідуальна робота з дітьми. Самостійна пізнавальна та комунікативна діяльність дітей. Міні-заняття 07:30–08:30
2. Самообслуговування та гігієнічні процедури. Підготовка до сніданку, сніданок (індивідуальна робота з дітьми) 08:20–08:50
3. Підготовка до організованої навчально-пізнавальної діяльності дітей в розвивальних центрах, ігри. Робота практичного психолога 08:50–09:00
4. Організована навчально-пізнавальна діяльність (групові, підгрупові, індивідуально-групові, індивідуальні заняття) 09:00–10:15
5. Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами, прогулянка (самостійна пізнавальна, комунікативна та ігрова діяльність дітей, спілкування) усі активності проводяться ізольовано від інших груп. Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами, обробка рук антисептиком. Самообслуговування та гігієнічні процедури 09:45–12:25
6. Підготовка до обіду, обід (індивідуальна робота з дітьми). Самообслуговування та гігієнічні процедури 11:50–13:00
7. Підготовка до сну, сон (індивідуальна робота з дітьми) 12:30–15:00
8. Поступовий підйом дітей, гімнастика пробудження, оздоровчо-профілактичні заходи, загартувальні процедури (індивідуальна робота з дітьми). Спілкування 15:00–15:30
9. Гурткова робота (підгрупова, індивідуально-групова, індивідуальна). Спілкування, розваги, самостійна пізнавальна, комунікативна та ігрова діяльність 15:30–16:20
10. Самообслуговування та гігієнічні процедури. Підготовка до підвечірка, підвечірок (індивідуальна робота з дітьми) 15:50–16:50
11. Підготовка до прогулянки, прогулянка (самостійна пізнавальна, комунікативна та ігрова діяльність, спілкування, індивідуальна робота з дітьми) 16:30–17:50
12.  Повернення додому 17:50–18:00

 

У загальному:

Тривалість організованої навчально-розвивальної діяльності дітей в першу половину дня: 30–70 хв.
Тривалість прогулянок:
– І-а прогулянка:
– ІІ-а прогулянка:
3 год. 25 хв.
2 год. 10 хв.
1 год. 20 хв.
Тривалість денного сну: 2 год. 30 хв.
Інтервали між прийняттям їжі: 3 год. 20 хв.
Рухова активність: 5 год.